JANA PENDAPATAN LUMAYAN ANDA DENGAN INDUSTRI BURUNG WALET

Projek rumah burung walit yang dijalankan oleh Aeroswift dalam program ini adalah kombinasi ‘membudidaya’ walit Konvesional dan teknologi baru penternakan yang menelan kos sebanyak RM 464,594 Seunit dan Pajakan tanah untuk tempoh 99 tahun sebanyak RM 25,000. Jadi jumlah keseluruhannya ialah RM 489,594 / Seunit.

Dengan program ini Setiap unit akan dipecahkan kepada 100 lot pemilikan bagi membolehkan peserta menyertainya dengan pembelian minima 1 lot @ 1% bernilai RM 4,895.94 /Lot dan tiada had maksima mengikut kemampuan masing-masing. Sebagai panduan untuk mendapat gambaran potensi pulangan yang akan diperolehi saya merujuk kepada hasil pendapatan sebenar dari sebuah rumah burung En Khairil Sani yang didedahkan melalui ruangan peluang Niaga Berita Harian bertarikh 25 Oktober 2008. Rumah burung beliau bersaiz 20′ x 60′ x 2 tingkat selepas 5 tahun dapat menghasilkan pendapatan 60k++ /sebulan. Dengan purata harga sarang burung sekilo RM 4,500.00 pada masa itu.

Anggaran sebanyak RM 600 ~ RM 800 setiap bulan akan diperolehi untuk setiap satu lot (1%) yang dibeli. Namun ia sebagai anggaran sahaja untuk memudahkan kefahaman potensi pendapatan. Angka sebenar hanya Allah sahaja yang tahu kerana ia dipengaruhi nilai harga semasa dan sudah tentu Rezeki adalah ketentuan Allah. Sebagai seorang muslim kita wajib berpegang kepada ketentuan Allah. Walaubagaimanapun kita perlu berusaha untuk menaikkan mertabat kita dari segi Ekonomi. Inilah peluang dan jalan bagi sesiapa yang yakin dengan usaha perniagaan jangka masa panjang ini. Inilah satu-satunya peluang perniagaan yang lumayan di mana peserta perlu mengeluarkan modal sekali sahaja dan menikmati hasil setiap bulan sehigga 99 tahun.

Selain perancangan untuk menambahkan kekayaan ia juga sebagai langkah bijak persediaan persaraan seumpama pendapatan pencen. Perniagaan ini juga dapat diwarisi apabila kita sudah meninggalkan dunia yang Fana ini. Sekali gus kita membuat persediaan agar waris yang ditinggalkan dapat meneruskan hidup dengan ekonomi yang baik.

Dengan ini saya menyeru kepada mana-mana individu, syarikat, Koperasi ,pekerja professional walau apa bidang pun untuk merebut peluang untuk menambah kekayaan secara bijak ini. Sekiranya anda was-was dengan program usahawan ini bolehlah melihat sendiri tapak projek di sungai tengas Kedah dan Kuala Berang, Terengganu atau hadir ke ibu pejabat yang terletak di Kulim Kedah.

Kepada yang berminat dalam program usahawanan ini, boleh hubungi :

FAUZIANA
Hp : 019-415 2730
Email : ana_marketing@aeroswift.net / ana85_scrayon@yahoo.com

HASS
Hp : 012-550 0304
Email : has_marketing@aeroswift.net

Sekian terima kasih. Apa yang baik datangnya dari Allah S.W.T dan segala kelemahan adalah daripada saya. Selamat Maju Jaya.

0 comments:

Post a Comment





About this blog

Followers

featured-content